Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Ρόμενταλ: «Αποτυχία αν δεν πάρουμε το πρωτάθλημα»

Για τα καλά στο κλίμα του Ολυμπιακού αλλά και του ελληνικού πρωταθλήματος φαίνεται ότι έχει μπει ο Ντένις Ρόμενταλ ο οποίος μίλησε σε μέσα της πατρίδας του τονίζοντας ότι η χρονιά θα είναι αποτυχημένη, αν δεν κατακτήσει το πρωτάθλημα με τους «ερυθρόλευκους»


Για τους στόχους που έχει φέτος η ομάδα

«Δεν υπάρχει συζήτηση. Πρέπει να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, ειδάλλως θα έχουμε αποτύχει. Η ίδια πίεση υπήρχε και στον Άγιαξ, οπότε δε θα έχω πρόβλημα με αυτό. Τώρα βρίσκομαι σε ένα άλλο πρωτάθλημα, μία άλλη κουλτούρα και σε διαφορετική χώρα, όμως η πίεση παραμένει και θα κυνηγήσουμε το πρωτάθλημα».

Για την πρώτη του εμφάνιση και το γκολ που σημείωσε

«Ήταν εκπληκτικό που έκανα το ντεμπούτο μου και μάλιστα σκόραρα και ένα τέρμα. Φυσικά θα πρέπει να προσαρμοστώ και να γνωρίσω καλύτερα τους συμπαίκτες μου και αυτοί με τη σειρά τους θα πρέπει να μάθουν το παιχνίδι μου. Έχω μεγάλο πλουραλισμό στο παιχνίδι μου και θα πρέπει να μάθουν πως μπορούν να με εκμεταλλευτούν».

Για τον κόσμο του Ολυμπιακού

«Φανταστείτε ότι οι φίλαθλοι της ομάδας βρίσκονταν έξω από το γήπεδο και παρότι γνώριζαν ότι δε θα μπορέσουν να εισέλθουν λόγω της τιμωρίας, αυτοί τραγουδούσαν και πανηγύριζαν από έξω! Ήταν απίστευτο και δείχνει το πόσο αγαπούν την ομάδα τους, ενώ είναι και ένας από τους λόγους που επέλεξα να παίξω στον Ολυμπιακό.

Όλοι ξέρουν ποιος είμαι και όταν με βρίσκουν στο δρόμο είτε με αγκαλιάζουν είτε ακόμη με φιλάνε, ενώ υπάρχουν και οι πιο... ντροπαλοί. Ακόμη και αν καθίσω για φαγητό σε ένα εστιατόριο, με πλησιάζουν για να μιλήσουμε ποδόσφαιρο και τον Ολυμπιακό. Αυτό σε καμία περίπτωση δε θα συνέβαινε στην Ολλανδία ή τη Δανία, όμως είναι μέρος της εμπειρίας που ζω εδώ και δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό».

Για την προσαρμογή του και το ποδοσφαιρικό κλίμα στη χώρα

«Υπάρχουν τρεις εφημερίδες που ασχολούνται μόνο με τον Ολυμπιακό, ενώ υπάρχουν ακόμη περισσότερες εφημερίδες που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο γενικότερα.
Μου έχουν πει ότι το 60% των Ελλήνων φιλάθλων είναι Ολυμπιακοί και μπορώ να καταλάβω ότι το ποδόσφαιρο αποτελεί ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της καθημερινότητας εδώ, πολύ περισσότερο από ότι στον Άγιαξ».

theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου